Az a küldetésünk, hogy kiváló minőségű, időtálló, esztétikus és praktikus irodabútorokat biztosítsunk, és az egyedi ergonómiai, illetve akusztikai igényeket figyelembe véve támogassuk a komfortos munkavégzést és az egészség megőrzését, növelve ezzel a hozzánk forduló kis- és nagyvállalatok hatékonyságát és produktivitását.
Egységes megjelenést támogató, funkcionális és esztétikus irodabelsőket készítünk, kiemelten magas műszaki tartalommal és hosszú garanciális utánkövetéssel.
8+
év szakmai tapasztalat
5
állandó gyártó partner
30+
európai uniós beszállító partner
100+
sikeresen teljesített megbízás
Rólunk
Az Offisolution 2015 óta nyújt egyedi ergonómiai és reprezentatív elképzelésekhez tökéletesen illeszkedő irodabútor-tervezési és -kivitelezési szolgáltatást a 10+ fős vállalkozások számára.
A magas minőséget, a funkcionalitást és a trendeket szem előtt tartva tervezzük meg és alakítjuk ki a teljes mértékben megrendelői igényekre szabott irodai környezetet.
A néhány négyzetméteres, kisebb, a közepes méretű és a legnagyobb irodák esetében is egy kézben tartjuk a tervezés, a gyártás, valamint az irodaberendezési tárgyak helyszínre szállításának és összeszerelésének minden lépését.
Litván, lengyel, olasz és spanyol gyártókkal és kizárólag EU-s beszállító partnerekkel dolgozunk, a kifogástalan minőség biztosításáért.
Felmérjük a vállalat, a munkakör és a munkatársak egyedi igényeit, a felmérés után ingyen ajánlást, látványtervet, méretpontos műszaki rajzot és költségvetési tervet adunk.
Mindent egy kézben tartunk: tervezünk, gyártatunk, kiszállítunk, összeszerelünk, ha szükséges, a régi bútorokat korszerűsítjük, illetve beillesztjük az új koncepcióba.
A kiemelten magas funkcionalitás és a műszaki tartalom mellett a színek, a kopásálló, UV-álló, tűzálló anyagok és a dizájn területén is széles választékot kínálunk, a tökéletesen egyedi irodabelső kialakításáért.
6-8 hét alatt eljutunk a tervezés első fázisától a beszerelés utolsó lépéséig.
Hosszú távú (5 éves) garanciát vállalunk, és minden esetben utánkövetünk, a projekt befejezése után is elérnek minket az ügyfelek.
Célunk
Az a célunk, hogy eligazítsuk az ügyfeleinket az irodaberendezés piacán, és a munkatársaik számára ergonómiai, szinkronmechanikai és akusztikai szempontból ideális munkakörnyezetet alakítsunk ki.
Hiszünk abban, hogy az egészségügyi szempontokat messzemenően figyelembe véve kialakított irodai környezetben hatékonyabb a munka, lelkesebben dolgoznak a munkatársak, és lényegesen kevesebben mennek betegszabadságra a munkakörből fakadó mozgásszervi probléma miatt.
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy komplex szolgáltatásainkkal tehermentesítsük az ügyfeleinket, és úgy változtassuk a munkahelyüket mindössze 6-8 hét alatt az egészségmegőrzést támogató és stílusos munkahellyé, hogy közben ők végig arra koncentrálhassanak, amire valóban szükségük van: a saját válallkozásuk fejlődésére.
Történetünk
Az Offisolutiont 2015-ben azért alapítottuk, hogy elhozzuk Magyarországra az Európai Unió legkiválóbb minőségű és hosszú távon is kényelmes használatot biztosító irodabútorait és innovatív térelválasztóit, ezzel lehetőséget teremtve a hazai cégeknek arra, hogy munkatársaik számára biztosítani tudják a hatékony és komfortos munkavégzés lehetőségét.
Cégünk vezetősége számára a bútortervezés során a különböző textíliák épp annyira fontosak, mint a minőségi alapanyagok. Ezért az irodaberendezéseket minden esetben a rendelkezésre álló tér, a megfelelő dizájn, illetve a kollégák kommunikációjának és körülményeinek igénybevételével tervezzük meg és alakítjuk ki.